سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

فعالیتهای شاه پسر

1393/5/19 10:03
نویسنده : مامان هدا
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم

این روزا عین فشنگ دیگه غلت میزنی وکار من حسابی سخت شده حتی یه لحظه هم نمیتونم تنهات بزارم.niniweblog.com

عاشق ددر دودوری و حسابی کیف میکنی وقتی تو بیرون راه میبریمت و عاشق ماشین های بزرگی و به ماشین های کوچیک اصلن توجه نمیکنی و از موتور هم حساب میبری کلی.

پسر کوچولوی مامان علاقه ی خودشو به اسباب بازی هاش تازه داره نشون میده و اینکه ارگ بازی رو خیلی دوس داره به شرطی که خودش دگمه هاشو فشار بده.

این روزا فقط باید با یه چیزی سرگرم باشی وگرنه ......niniweblog.com

بابایی تا سرشو میاره بوست کنه موهاشو میکشی و خدارو شکر این کار و فقط با بابا میکنی وگرنه .....niniweblog.com

پاهات به زور به زمین میرسه وقتی سوار روروئکی ولی با تلاش زیاد خودتو اینورو اونور می کشونی البته فقط رو سرامیک موفق میشی

همیشه دلم میخواست وقتی بدنیا اومدی بزارم حسابی از بچگیت لذت ببری و این کار از خواسته ی من نشات میگیره ببخشید مامانی

 

پسندها (1)

نظرات (10)

زندگی از آ...تا...ی
19 مرداد 93 11:16
به تازگی بخش مشاوره خانواده سایت زندگی از آ...تا...ی راه اندازی شده است. شما عزیران می توانید سوالات و مشکلات خانوادگی و زناشویی خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا توسط کارشناسان مشاوره سایت پاسخ داده شود.
محسن
19 مرداد 93 23:20
ماشالا ایشالا ماشالا چه بامزه شده، خصوصا عکس تو سبدش عالیه، یه توصیه پزشکی: تو روروئک خیلی نذارش، سعی کن تا مجبور نشدی ننشونیش تو روروئک، مرکز تعادل بچه رو بهم میزنه و باعث میشه بعدا زانوها و پاهاش و اسکلت اندام تحتانیش دچار انحراف شه و تو بزرگسالی زود دچار آرتروز زانو شه. یه توصیه بی ربط: از طرف من بگو سعید ببوسش
مامان هدا
پاسخ
اره منم شنیده بودم ولی فکر میکنی سپهر چند دقیقه تو روروئک دووم میاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به سعید هم ابلاغ شد
زهرا
20 مرداد 93 11:03
سلام هداجون .نی نی تون خیلی نازو دوست داشتنیه ماشاالله عکساشم خیلی قشنگه.انشالله سالم باشید درکنار هم و باهم خوش بگذرونید .بوس بوس
مامان هدا
پاسخ
سللللام مرسی عزیزم.
مهسا
20 مرداد 93 22:58
وووووی ووووی توسبده نی نی من عااشقشم ینیا
هدیه
20 مرداد 93 23:21
واییییییی میخوام گازش بگیرم بخورمش این شیرین پسر رو
مامان هدا
پاسخ
نمیدونی من دلم میخواد چه کارا بکنم ولی خوب.....
محسن
20 مرداد 93 23:59
فکر نمیکنم به دقیقه بکشه دووم آوردن این شیطونک تو روروئک، ممنون از ابلاغت
خاله مهديه
22 مرداد 93 13:56
سلام عکسای نازی شده ...من که وقتی فاطیما میره توی روروک خیلی دوست دارم اصلا انگار دوست داشتنی تر میشه ولی فاطیما خیلی دووم میاره و حدودا 20 دقیقه ای میشینه از طرف من ببوسش
مامان هدا
پاسخ
ظاهرا فاطیما دختر آرومیه پسر ما که...
قاضی القضات
24 مرداد 93 17:58
من همیشه فک میکردم غلت با قافه!ممنون
مامان هدا
پاسخ
خواهش میکنم ولی از شما بعیده 175انسانی هستی مثل اینکه
fatima
26 مرداد 93 12:00
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
مامان هدا
پاسخ
سلام عزیزم چشششششششم
نی نی عکس
30 مرداد 93 20:59
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir