سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

یه پسر داریم.....

1393/8/18 13:26
نویسنده : مامان هدا
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.

گل پسر من این روزها یه کوچولو سرما خورده.امان از دست این هوای گول زننده ی پاییز.

حدود دو سه هفته ای هست که ب ب ب و م م م میگه و قندیه که تو دل من و باباش آب میکنه.این روزا داره تلاش میکنه از جایی بگیره بلند شه که فقط تا مرحله بلند شدن روی زانو موفق عمل کرده.

وقتی خونه فقط با من تنها هستی تا کسی میاد پیشت عکس العملی که نشون میده واقعا دیدنیه.خودتو میندازی تو بغلش و جیغ میزنی.

واسه همین فاطمه زیاد میاد پیشت.این عکس هم سواستفاده از فرم فاطمه جونه.خودمونیم دختر بودی هم

خوشگل بودیهااااشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

راستی یه روز داشتی با بابایی بازی میکردی که بعدش متوجه شدیم دستت زخم شده .واقعا متاسفیم عزیزم

تو این عکس مشخصهشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

این چند تا عکس هم از هفت و نیم ماهگیه پسر شیطون ما هستش که این روزا دوست داشتنی تر از همیشه شده.

پسندها (2)

نظرات (6)

مهسا
18 آبان 93 18:59
دلم برات تنگ شده جوجو فسقلی بامزه خودم ماشاالله هرروز بانمک تر ازروز قبل میشی
مامان هدا
پاسخ
واقعاجات خالیه اگه بودی چه تشویقی میکردی سپهرو واسه شیطنت
خاله مهديه
19 آبان 93 0:28
سلام به مامان هدي و سپهر جون خودم ماشالا به اين اقا سپهر چه گل پسري شده ..لباس فرم خيلي بهش مياد هههه به حرف اومدنش هم مبارك باشه . من كه دارم به فاطيما ياد ميدم بگه خاله مهديه ...البته فك كنم خيلي خاله بي رحمي باشم ههههه به ما هم سر بزن خوشحال ميشيم بوووووس
مامان هدا
پاسخ
سلام عزیزم .آره بابا زوده .انتظاراتت بالاس.چشم همین الان اومدم
محسن
23 آبان 93 21:04
عزیز دل منه این وروجک خان، هزار ماشالا هر روز با مزه تر و ناز تر از دیروز، واسه دیدنش لحظه شماری میکنم، دیکه واقعا فایده نداره به سعید سفارش کنم، کار کار خودمه
قاضی القضات
24 آبان 93 8:54
عموی گلم سلام...چرا دستش زخمی بشه؟البته همونطوری که پدر در نفس ولد،لایقاد..به طریق اولی درجراحات هم تسری داره...درجهت تادیب بوده چ بسا...عموجونم بااون دل پاکت واسم دعاکن.....
مامان هدا
پاسخ
دعا میکنم یکم نظراتت بهتر بشه
قاضی القضات
26 آبان 93 7:58
نظرمن چی شده..
قاضی القضات
27 آبان 93 1:29
نظرات چی شده؟
مامان هدا
پاسخ
چی نشده؟؟؟؟؟؟؟؟