سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

نظرات (6)

saeide
23 دی 93 18:37
سلام هدی جون ، عکس های باحالی بود ماشاالله بچه ها چه زود بزرگ می شن ، عکس بادکنک ها من و یاد دهه فجر و تزیین کلاس ها انداخت
مامان هدا
پاسخ
سلام عزیزم.واقعا؟؟؟؟؟
Kosar
25 دی 93 10:35
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان هدا
پاسخ
سلام مرسی عزیزم به روی چشم
محسن
26 دی 93 18:34
سلام و هزاران ماشالا و تق تق، دلم واسش یه ذره شده، هزار ماشالا، زنده باشه و سلامت و زیر سایه پدر و مادر عزیزش، واسه دیدن این آقا کوچولو لحظه شماری می کنم
مامان هدا
پاسخ
الان دیگه با مهسا کاملا آشنا شده ولی فک کنم ببیندت یکم غریبی کنه که زود گذره
خاله مهدیه
30 دی 93 11:16
سلام عزیزم به به مبارک باشه مرواریدای این پسر گل ..چه تزئینات قشنگی چقدر با سلیقه..دستتون درد نکنه خیلی قشنگ شده از طرف من ببوسیدش حتما راستی ده ماهگیش هم مبارک باشه
مامان هدا
پاسخ
سلااااااام مرسی خاله جونم ده ماهگی دوست جونم هم مبارک
قاضی القضات
3 بهمن 93 16:41
سلام عموی گلم....مبارک است...انشالاپروز بشی
مامان هدا
پاسخ
مبارک شما باشه بیشتر
زن عمو فاطمه
6 بهمن 93 19:03
سلام سپهر جون.... دوستت دارم یه عالمه..
مامان هدا
پاسخ
سلام جدید زن عمو خوش اومدی به خونواده ی ما ماهم شما رو دوست دارریم