سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

تاتی تاتی

1393/11/26 9:11
نویسنده : مامان هدا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سللللللللللللام

پسر ما دقیقا امروز وارد 12 ماهگی شد.

الهی شکر

از دو هفته پیش دوسه قدمی راه میری و میافتی زمین البته الان دیگه اوضاعت بهتره و مسیر طولانی تری راه میری.

کلی هم ذوق داری وقتی میتونی مسیرتو خودت انتخاب کنی.

گفته بودم یاد گرفتی کامیونتو هل میدی و میدوی.جدیدا یاد گرفتی با کامیون تغییر مسیر هم بدی به جایی که میخوره میکشی عقب و دوباره کجش میکنی......

اینجا هم ناراحت از این بسته بندی که نمیشه زیاد توش  اتیش بسوزونی.

شاهزاده ی سوار بر اسب قرمز

بدون توجه به احدی شروع میکنی به راه رفتن

http://zibasaz.niniweblog.com/

از این چادر بازی هم تقریبا میترسی فقط زمانی میری توش که کسی یا چیزی داخلش باشه

پسندها (1)

نظرات (3)

قاضی المسکین
26 بهمن 93 22:38
سلام عموی قشنگم...دوستت دارم...این پیامو از طرف خودمو زن عمو میفرستم
مامان هدا
پاسخ
مرسی از شما و زن عمو
مهسا
27 بهمن 93 18:01
جووووون چه کارایی میکنه جوگولی من دلم حسابی تنگ شده براش خیلی خیلی
مامان هدا
پاسخ
ما هم دلمون تنگه خیلی خیلی.امروز شاد میشی مامانو میبینی
خاله مهديه
27 بهمن 93 23:32
سلام عزيزم 11 ماهگيت مبارك باشه اين فسقل چقدر بزرگ شده راه رفتنشم مبارك باشه .فاطيماي ما كه تنبلي ميكنه ههههه عزيزم از طرف من حتما يه گاز ازش بگير خيلي جيگر شده بوووس
مامان هدا
پاسخ
سلام.مرسی کامیون سپهر خیلی تو راه رفتن کمکش کرد