سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

نظرات (9)

قاضی القضات
16 اردیبهشت 93 9:56
وقتی میگم این گل پسرپهلوونه میگی نه!!!!!بخواب عموپ!بخواب قربونت بشم!!!!!!!!!توتنها امید مایی بلکه دوروز دیگه هوای ماروداشته باشی دوست عزیزمون!!!!!!!!!!!یادبگیرن بعضیا
مامان هدا
پاسخ
این پهلوون روزا رو میخوابه و شبا تا صبح شیفتی مراقبشیم
قاضی القضات
16 اردیبهشت 93 10:01
امروز3شنبه است 16اردیبهشت وعموجونتم ساعت12و45دقیقه داره میره کمیسیون تقنینی مجلس و دیداربا آقای شوشتری زمان و تاریخ که ازدست مادرومد!!!!!!؟؟؟؟بذار یه جا لاقل ثبت بشه دوروزدیگه بچمون نگه بابانگو.....بگو قربونت بشم
قاضی القضات
16 اردیبهشت 93 10:06
ماشالا تو این یک ماه چقده بزرگ شدی عمو!!!!!!!!مفهوم مخالف:عمو توچقدپیرشدی!!!!!!!!!!قیاساتها معها:دوباره بعضیا یادشون نره مارو
مامان هدا
پاسخ
ه جوری نظر بده که حداقل بفهمیم
مهسا
16 اردیبهشت 93 16:44
خیلی ناز میخوابه یعنی ارامش همینه دلم تنگ شده واست کوچولو نازم چه دستاشو بازکرده خوشگل من عاشقتتتتتتم
hediyh
16 اردیبهشت 93 22:02
ای جونم یک شیر مرد فداش بشم به خودم رفته
قاضی القضات
17 اردیبهشت 93 12:17
شبا که نمیخوابی تا3بیداری!!!!!!!!!دوس دارم بیام بریم باهم شهره بازی!!!!!!!!
قاضی القضات
17 اردیبهشت 93 12:35
آره فعلابخواب عمویی دوروز دیگه که مث منا وارد فصلو فحصوبحثونمازشبو!!شدی دیگه وقت نمیکنی
فاطمه
18 اردیبهشت 93 18:10
سپهر عزیزم خیلی دوستت دارم مثل اسمت پاک ومعصوم هستی عشق منی
سارا
5 خرداد 93 4:41
خوابشو دست داشتم جیگری خاله