سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

روزهای بهاری سپهر

1394/2/13 12:33
نویسنده : مامان هدا
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر شیرین زبونم

این روزا یاد گرفتی چند تا کلمه بگی مثل هدا،گل،جیز،....

این عکس دقیقا همین الان شماست

سپهر الو سلام

اینا هم تلاشای من واسه گرفتن یه عکس خوب

اینجا هم حیاط خونمون که خیلی دوس داری توپ بازی کنی توش

سپهر و ادا اطوار

وقتی بهت میگیم سپهر نیست این مدلی چشاتو میگیری

راستی روز مرد به همسر خودم هم تبریک میگم .مرسی که اینقد پدر صبور وهمسر مهربونی هستی.

روز پدر

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

zanamu.Fatemeh
16 اردیبهشت 94 23:28
hello my dear. I wish you have best time with your family......
مامان هدا
پاسخ
سلام و مرسی زن عموی مهربونم
مهسا
19 اردیبهشت 94 18:27
جوووووووونم دیگه اصلا حرفی جزجووون میشه زد؟؟؟؟؟؟؟ اسم منم یادش بده خب عاشق اون عکسشم ک توحیاط توپوگرفته
مامان هدا
پاسخ
تلاشهای من از امروز برای گفتن مهسا شروع میشود...خودم هم همینطور عزیزم
قاضی القضات
27 خرداد 94 0:59
روز مردو به اخوی گرام تبریک میگم..انشالا در کنارخانواده معزز پیروز و سربلند باشی عموجان..دوستت دارم