سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

سلام

1393/2/13 11:52
نویسنده : مامان هدا
179 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه سلام به همه ی دوستا و خاله ها و عموهایی که قراره برای پسرم پیدا شن

دوم اینکه پسرم ببخشید که اینقد با تاخیر شروع کردم به نوشتن ولی خوب تمام لحظات خوب و بد و واست یادداشت کردم.میخوام از لحظه لحظه ی احساساتم بهت باخبرت کنم.

نمیدونم از کجا شروع کنم با چند تا عکس شروع میکنم تا راه بیفتم

بابا سعید و سپهر

سپهر 1ماهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

قاضی القضات
13 اردیبهشت 93 14:14
جییییییییییییییییییییییییگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر پدروپسر عموچطوری قربون چشات؟؟؟
قاضی القضات
13 اردیبهشت 93 14:19
قربونت بشم بلکه خودت بزرگ بشی فکری به حال ما ورداری!!!!!!!!!!!!!
قاضی القضات
13 اردیبهشت 93 14:21
خوابی عمو؟؟؟؟واست فردا برنامه ویجه دارم بابامامانوبپیچون یه کلپش بریم بزنیم به یادهرچی دل خستست
sepehr s uncle
13 اردیبهشت 93 15:35
امیدوارم وقتی بزرگ شد اول برای خودش بعد برای شما وبعد برایم افتخار افرینی کند.
قاضی القضات
13 اردیبهشت 93 16:04
100درصد
مامان هدا
پاسخ
هرچند مادر نمیشی که درک کنی اینارو
ژاله مامان آیدا
13 اردیبهشت 93 19:19
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
مامان هدا
پاسخ
حتما یه سر می زنم.///
مهسا
15 اردیبهشت 93 13:35
الهی فدات شم عزیزدلم چقدنازی دست مامانی دردنکنه این وبو ساخت من از دلتنگی درمیام
مامان هدا
پاسخ
حالا ما چه جوری از دلتننگی درایم؟؟؟؟؟؟؟؟
مهسا
16 اردیبهشت 93 16:37
بانی نی جونم بازی کن دلت تنگ نمیشه هزار ماشاالله ماه شده عشقم
مامان هدا
پاسخ
این کارو نکنم چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بد بختی که این روزها وقت نداره
19 اردیبهشت 93 17:13
I hope sepehr grow very early and I,he and parent play PES 2016 .Iwant sepshr will not real madrid. I like sepshr s mother make a movie from sepehr and uplload to internet.
مامان هدا
پاسخ
فعلا امتحان داری پی اس هوتوتو
khale maryame sepehr
20 اردیبهشت 93 11:06
elahi khale gorbunet bere nafase khale....dooooooooosseeeeeet daram sepehrjooonii.. daste khahare golam dard nakone vase webe khojeliii k vasat sakhte..boooos
مامان هدا
پاسخ
خواهش دوس جونووووونی ما بیشتر دوست داریم بخدا