سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

ختنه

1393/2/13 13:24
نویسنده : مامان هدا
149 بازدید
اشتراک گذاری

روز 31 فروردین واسه ختنه اماده ت کردیم.من و شما با بابا سعیدو مادر جون و عزیز جون واقاجون رفتیم پیش اقای دکتر .

ادم دکتر اشنا هم داشته باشه کلی خوش بحالشه اونجا خاله نرگس هم منتظر ما بود.اقای دکتر شوهر خاله ی مامان و باباس.من و بابایی رو از اتاق بیرون کردن تا کارو شروع کنند.وقتی برگشتیم با اینکه هنوز در اتاق بسته بد ولی گریه نمیکردی خوشحال شدم  که عجب پسر شجاعی دارم.ولی وقتی وارد اتاق شدم و پاهای خونیتو دیدم دست و پام لرزید اصن انگاری باور نمیکردم خون و بخیه هم جز ختنه است.اینقد هول شده بودم بدون تشکر و خداحافظی از اقای دکتر بغلت کردمو اومدم بیرون.عزیز دل مادر بابت گرفتن پاهات اونقد ناراحت بودی که خودتو ناخن کشیدی اون روز و کلی گریه کردی ولی خداروشکر از روزای بعد بهتر شده بودی.دستشون درد نکنه بابت زحمتی که کشیدند.پسر کوچولوی گیج من.فدای اون زبونت مادر

پسرگلم چرا خودتو ناخن کشیدی واسه چندتا بخیه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

قاضی القضات
13 اردیبهشت 93 14:16
بله کی گفته گریه کرده شششششششششششششیره
مامان هدا
پاسخ
گریه که کرد ولی بازم می گم شجاعه این گل پسر
قاضي القضات
14 اردیبهشت 93 9:42
بلللللللللللللله مث عموش شجاعونترسه!!!!!!!!!!!!!!!
مهسا
16 اردیبهشت 93 16:38
الهیی بگردم گوشه چشمشو بللللللللللللللللله خیلی شجاعه
قاضی القضات
17 اردیبهشت 93 12:20
آقامن چیکارکنم تنها کاربر سایت باشم؟؟؟؟؟اصلا مالکیت معنویشو انحصارن بده من!!!!
وحید
22 اردیبهشت 93 18:55
ببین شماها چکارش کردین که این گونه خودش را زده !!!!ببین یک بار دیگه اگه اجازه بدی خودش را بزنه من می دونم و شماها افتاد!