سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

حال و هوای این روزهای سپهر خان

1393/2/31 15:46
نویسنده : مامان هدا
187 بازدید
اشتراک گذاری

شازده کوچولو بعد از زدن واکسن دو ماهگیش شجاعت خودشو ثابت کرد اصلا اون طوری که فکرشو می کردم گریه نکرد. افرین به پسرک شجاع خودم.

الان که دارم اینارو تایپ می کنم سپهر تو بغلم خوابیده و خدا می دونه تایپ کردن با دست چپ چقد واسه یه راست دست سخته.این عکسا واسه 64روزگی اقا سپهره

متاسفم واسه کوتاه بودن پست هام وقت کم دارم خیلی . جبران میکنم

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا
1 خرداد 93 13:20
شیره سپهرررررررررررررررررررررر
مامان هدا
پاسخ
شیررررررره
قاضی القضات
3 خرداد 93 22:09
بابا تاییییییییییییییییییییییپیسسسسسسسسسسسس!!!!!!!!!!!
زهرا جون
3 خرداد 93 22:11
سلام عزیزم عکست خیلی قشنگه پسرعموی کوچولوی من
مامان هدا
پاسخ
حتما باید عکسای خوشگل شمارو هم بزارم
قاضی القضات
3 خرداد 93 22:13
مام داریم با دست چپ تایپ میکنیم!!!بادست راست هم داریم چایی میخوریم جای گفتن و درد دل نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان هدا
پاسخ
اخه سرعت تایپ شما با هردو دست مگه فرقی هم میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به هر حال باید یه ساعت رو کیبورد زوم کنی
فاطمه شمالی
6 خرداد 93 18:11
سلام دوست عزیزم مادر شدنت رو بهت تبریک میگم.دوست مهربونی مثل تو قطعا مادر مهربونی میشه.خیلی خوشگل و با نمکه.بیشتر شبیه وحید شماست.تازه ابروهاشم شبیه قلیچه.مثل ابروهای تو.عزیز خاله رو ببوس.
مامان هدا
پاسخ
قلیچ؟؟؟؟؟؟؟؟
شجره نامه
9 خرداد 93 2:37
آیا شما هم می خواهید شجره نامه کودکان دلبند و خانواده گرامیتون در پایگاه "نی نی سرچ" برای سالهای سال به یادگار بماند؟ ساخت شجره نامه توسط سیستم هوشمند نی نی سرچ به طور 100% رایگان در کمتر از پنج دقیقه. www.ninisearch.com/familytree