سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

اندر احوالات گل پسر

1393/3/9 21:44
نویسنده : مامان هدا
380 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه اولین کاری که عسل خان یاد گرفتهniniweblog.com

niniweblog.com

کتابهایی که برات تا الان خوندم

نمیدونم واقعا متوجه میشی یا نه ولی خیلی خوب کتابارو نگاه میکنی

اینم کتابهایی که عمو نوید واست از نمایشگاه کتاب اورده و هنوز فرصت نشده برات بخونم

دایی وحید و سپهر

 

سپهر و دخترخاله های مامان و بابا(مهتاب و فاطمه)

این روزا هزاران بار خدارو شکر میکنم بخاطر وجودت

عاشق این شب بیداری هام هیچ کدوم خستم نمیکنه وقتی تو هستی هیچ ناراحتی نمیاد سراغم

فقط و فقط دوست دارم نگاهت کنم دلم نمیخواد لحظه ای از دست بدم این روزهارو.

پسر دوست داشتنیم همیشه کنارتم.

اصلا باورم نمیشه من همون دختر لوس و نازک نارنجیم و الان دارم مسئولیت تو رو به دوش میکشم.

دوسسسسسسسسسسسسسستت دارم

پسندها (3)

نظرات (6)

خاله عاطی
10 خرداد 93 0:44
______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ ✁ ✂ ✃ ✄ سلام کوچولو چقد شما نازی ب منم سربزن خوشحال میشم
مامان هدا
پاسخ
عجب زحمتی کشیدین خاله
مهسا
10 خرداد 93 19:03
اییی جوووونم عزیززززم از حالا مشخ3 کارای خوب خوب زیاد یاد میگیرهاخ جووون میتونم کلی کار خوب یادش بدم چه عالم کتاب ماشاالله گل پسر خیلی نازی
مامان هدا
پاسخ
اره فک کنم سرت زیادی شلوغ شه وقتی بیای؛
مهدیه
12 خرداد 93 11:38
سلام .سپهر کوچولوتون خیلی نازه ..منم تازگی برای دختر خواهرم یه وبلاگ درست کردم ..و جالب اینجاست که دو تاشون دقیقا هم سنن خوشحال میشم به وبلاگش سری بزنی و نظر بدی البته هنوز خیلی کامل نشده ..متشکرم ..با تبادل لینک هم موافقم ..مرسی
مامان هدا
پاسخ
حتما سر میزنم تبادل لینکم چشششششششششششم
خاله ی مشهدی
12 خرداد 93 17:50
با وجودی که خیلی وقته ندیدیمش ولی لحظه لحظه بزرگ شدنشو حس می کنیم ماشالله خیلی ناز شده.
مامان هدا
پاسخ
مرسی خاله جون ان شالله همین نزدیکی ها واقعی میبینینش نه مجازی.هرچی میکشیم از دست امتحان بچه هاست
محسن
12 خرداد 93 19:30
اخی چه ناز شده فقط کاش عکسی که داره زبون درازی میکنه درحالت فیکس گرفته میشد باتشکر ازمسئولین به درخواست ما رسیدگی کنین
مامان هدا
پاسخ
شما بیاین ببینم میتونین این اقا رو فیکس نگه دارین اخه
قاضی القضات
21 خرداد 93 9:04
به!!!!دوروزی نبودم چقده اومدن نظر دادن دوستان