سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

سپهر 90 روزه ی ما

1393/3/23 21:55
نویسنده : مامان هدا
145 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر می خواد بره خونه مامانیniniweblog.com

niniweblog.com

چقد تو فکری عزیزمniniweblog.com

 

niniweblog.comخان عمو

سپهر و خان عموی مهربونشniniweblog.com

 

niniweblog.com

ترسسسسسسسسسسسیدمniniweblog.com

فدای اون نگاهات مامان جونniniweblog.com

کلافه شدم از دست این مامان و بابا چقدر عکس میگیرین اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟niniweblog.comniniweblog.com

 

سپهر عزیزم سه ماهه شدی و تو این سه ماه قشنگترین ها رو واسم رقم زدی. نگرانی ها واست زیاد بود ولی الان که دارم بهش فکر میکنم شده خاطره که همه رو واست نوشتم تا بدونی صبح فقط و فقط واسه دیدن خندت چشمامو باز میکنم.

یه اخلاق خوشگل پسر مهربون مامان اینه که صبح ها با وجود اینکه گرسنه ست ولی تا میگم سلام مامان صبحت بخیر جوابمو با یه خنده میده.

قربونت برم که مرد کوچیکه خونمونی و داری رفته رفته بزرگ میشی

پسندها (1)

نظرات (6)

قاضی القضات
24 خرداد 93 9:27
خوب انقده عکس نگیرید !!!!!! ایشالا منم هر وقت تونستم بچه بغل کنم یه عکس ناز با گل پسر میگیرم!!!!25 دوتا امتحان دارم به گمونم این اعوجاجت درونی دال بر استرس باشه!!!
مامان هدا
پاسخ
ان شاالله امتحانارو خوب بده بیا بچه داری بهت می آموزیم
مهسا
26 خرداد 93 4:16
ای جووونم عشق منه این اقاهه فدای اخمت عزیییزم مامانش حق داری بترسی خب
مامان هدا
پاسخ
مرسی از حمایتت
قاضی القضات
27 خرداد 93 9:47
جیگگگگگگگگگگگگگگگگر عموم چطوره؟ امروزم خداروشکر کما فی السابق امتحانم خوب بود میبوسمت قربون چشات بشم
مامان هدا
پاسخ
واقعا نمیشد قسمت اول نظرتو بذارم میدونی که چرا؟؟؟؟
محسن
29 خرداد 93 0:25
آخیییی، خیلی ناز شده ماشالاااااا ایشالااااااااا، از طرف من حسابی ببوسش، وقت نوزادیش نشد ببوسمش، داره وسوسه میکنه بپیچونم امتحانارو برگردمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان هدا
پاسخ
نننننننننننننه بعد این همه زحمت برگردی ای خدا ای فلک
خاله فاطیما
1 تیر 93 20:32
ماشالا سپهر جون مردی شده واسه خودش ...خیلی نازه خدا بهتون ببخشه ..ببوسینش از طرف من
منوص
2 تیر 93 20:42
سلام عزیزم وبت خیلی زیباست تبریک میگم یه سایتی هست مخصوص همه بخصوص مامانها که دکتر انلاین داره هرسوالی دارین سریع جواب میدن توش هم کلی مطالب علمی هست هم کلی مسابقه وجایزه خیلی خوبه سربزنید وثبت نام کنید خوشتون میاد مطمئنم با تشکر اینم لینکشهhttp://www.madarclub.com/fa/apply/manoos