سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

3رقمی شد

1393/4/3 21:16
نویسنده : مامان هدا
122 بازدید
اشتراک گذاری

روزشمار تولد سپهرم سه رقمی شد و پسرم 100 روزه شد.خدایا شکرررررررررت بابت این همه نعمت خوب

اینم یه جشن سه نفره واسه حضور شیطونکمون برای صدمین روزniniweblog.com

اینم هدیه مون به اقا پسر که عاشق عروسک باربیه ولی ما واسش یه علی کوچولو خریدیم .بله دیگه......niniweblog.com

سپهر و خاله مهسای سانسور شده که لباس تن سپهرو واسش ار تهران اورده .مرررسی خاله جونم

بخدا سخته ثابت نگه داشتنشniniweblog.com

اینم که دیگه چی بگم بهم حق بدین اگه دوس دارم فشارش بدمو روحمو با روحش یکی کنم. میخوام دنیامو به پاش بریزم.

پسندها (1)

نظرات (4)

mahasa
3 تیر 93 21:41
عزیزم چه قدر شما نازی به ما هم سر بزن و نظر بده
مامان هدا
پاسخ
چششششششششششم
مهسا
7 تیر 93 10:06
سرم کو؟؟؟؟؟؟ اخی مموشی من 100 روزه شده الهی صدساله شی موشی خوشگل من فدای خندیدنت خوشگلم
مامان هدا
پاسخ
حسابی شرمنده
قاضی القضات
7 تیر 93 10:55
همینم درستشه باربی دیگه چیه داراو سارا!!!!!!!!!!!!!!!!!سپهر گلم اگزنسیالیسم که نیست ناسیونالیسته اونم سرسخخخخخخخخخخخخخخت!!!!!!!!!!!!
مامان هدا
پاسخ
یه ترجمه بزن پای نظرات جون خودت
محسن
9 تیر 93 0:11
آخی، عزیزم، چقد ناز شده ماشالا، ایشالا خدا تا ابد حافظش باشه و سالشمار عمرش سه رقمی شه، از طرف من ببوسش و نذار خیلی با مهسا تنها باشه یه جا، خطر داره حسنننننننن
مامان هدا
پاسخ
مرسی هم برای دعات و هم برای پیام اخلاقی