سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

چهار ماهگی و فعالیت ها

1393/4/26 18:15
نویسنده : مامان هدا
132 بازدید
اشتراک گذاری

آقا سپهر ما امروز واکسن 4 ماهگی شو زد و چون به قطره تب بر عادت نداره بیشتر از هر روز خوابیده و الانم خوابه.

پسر نازم این بار هم شجاع بود مردی شده واسه خودش.

اما بگم:

سپهر عاشق این کتابشه،کارم شده روزی یه بار کل این کتابو واسش می خونم و خودش با بچه های تو کتاب حرف می زنه و میخنده.niniweblog.com

 

 

گل پسر بعد از یه حموم که خیلی دوس داره آب بازیو،niniweblog.com

واما کار جدید این آقا که دیگه به یه انگشت قانع نیست  دو،سه،وحتی چهار تا از انگشتاشو با هم میبره تو دهنشniniweblog.com

و اینم حاج آقا سپهر

سپهر و تجربه ی کارهای جدیدniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا
28 تیر 93 23:33
وووووووییییی من دلم سپهر میخاااد من دلم سپهر میخاااااد سپهرمنو نمیخااااد
مامان هدا
پاسخ
سپهر امروز منو هم نمیخاااااد
قاضی القضات
31 تیر 93 19:09
خیلی جالب بود مخصوصا تسبیح به دست بودنش گل پسرما باید ازحالا تمرین کنه!!روزشوام بگیره دیگه کمکمک
مامان هدا
پاسخ
حتتتتتتتتتتتتتتتما
قاضی القضات
6 مرداد 93 12:43
جیگگگگگرمن از نردبان نیافتی!ایشالا پله هاترقیو همینطور طی کنی وبری بالاتر
مامان هدا
پاسخ
مرسی عمو گلللللللللللی
قاضی القضات
9 مرداد 93 16:21
سلام عمو جونم خییییییییلی دوستت دارم
زهرا
20 مرداد 93 11:08
چقد شیطونه سپهر کوچولو .الهی چه نازه بوووووس
زهرا
20 مرداد 93 11:10
دوست دارم از نزدیک ببینمش سپهر خوشکلو
مامان هدا
پاسخ
سپهر ماهم دوست داره شما رو از نزدیک ببینه