سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

هر روز با مزه تر از دیروز

1393/4/17 10:15
نویسنده : مامان هدا
137 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسسسسلام

امیدوارم روزه و نمازهاتون مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته باشه ان شا الله

اما بگم ازکارهایی که اقا پسر این مدت یاد گرفته که خوشگلترینش قهقهه زدناشه که دل آدمو میبره.دیگه اینکه با یکم کمک من می تونه غلت بزنه از این کار حسابی لذت میبره.

اینم سپهر بعد از یه غلت موفق

تصمیم گرفتیم بریم پارک و ناگهان باد شدیدی شروع به وزیدن کرد اینم سپهر ناکام از رفتن

اینم گل پسر که خیال کرده کنار خلیج پارسه که اینجوری ژست گرفته

خوب پسرم میخوام یه حرفی بهت بزنم که امیدوارم بهش عمل کنی سعی کن هر وقت خدا بهت چیزی داد یا تو رو به مقامی رسوند که فکرشو نمیکردی خودتو گم نکنی مغرور نشی و همه چی و زیر پا بذاری

مقام و قدرتت وقتی برای همه جذاب و دوست داشتنیه که ببینن فرقی تو رفتارت ایجاد نشده.اینجوری خدا وقتی نگاهت کنه به خودش میگه دمم گرم به چه کسی مقام و قدرت دادم.

باید از قدرتت برای حل مشکل دیگران استفاده کنی نه برای بوجود اوردن مشکل جدید تر که دل شکوندن باشه.

دوستت داریم هم من هم بابایی

هیچ وقت مغرورنشو ، برگ ها وقتی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند .

 

پسندها (2)

نظرات (7)

دایی وحید
17 تیر 93 10:34
امیدوارم صد و چهارده سوره قرآن کریم محافظ تمام بچه های دنیا بخصوص سپــــهر آسمونی من باشد صد و چهاردهمین روز تولدت مبارک؛ عــــــــــزیــــــــــزم
مامان هدا
پاسخ
مرسی دایی جونم
میترا
17 تیر 93 10:54
خیلی جیگره واسش اسپند دود کن
قاضی الذنوب
18 تیر 93 18:12
احسنتن
مهديه خاله فاطيما
23 تیر 93 18:40
ماشالا به آقا سپهر خيلي بزرگ شده ..از طرف من حتما ببوسش ...جدي خيلي ناز شده ..مثل فاطيماي من مامان مهربون خوشحال ميشم به وبلاگ منم سر بزني آپ كردم مرسي بووووووس
مامان هدا
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما
مهسا
24 تیر 93 19:29
ایییی جووونم عشق من ماشاالله چه زود کاراشو میکنه فک کنم پست بعدیت این باشه ک سپهر میگه قسطنتنیه
مامان هدا
پاسخ
فک کککککککن
مامان سارا
25 تیر 93 18:42
واییییییییییییی چه پسر خوردنی و نازی .... دوست گلم ممنون که به پسرهای من سر زدی ... چه جالب که سپهر شما و کیارش ما فقط 3 روز با هم فاصله سنی دارن.... الان عکسهاشو نگاه می کردم کارهاشونم مثل همه....اییییی قربونش دوستم ما شما رو لینک کردیم ... بیشتر پیشمون بیا ....
مامان هدا
پاسخ
چشششششششششم
قاضی القضات
31 تیر 93 19:06
استفاده کردیم وخیلی جالب بود خسته نباشید
مامان هدا
پاسخ
ممنون از همراهی همیشگیتان