سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

مادرانه3

1393/5/31 23:15
نویسنده : مامان هدا
133 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم همیشه مهربون بمون همیشه مثل الان باش که دلمو نمیشکنی و واسم میخندی دلم میخواد همیشه تو این سن باشی ولی باز دلم نمیخواد خدا ارزومو براورده کنه اخه میخوام قد کشیدنت و ببینم دلم میخواد بزرگ شدنتو با ذره ذره ی وجودم حس کنم.

پسرم واست خیلی برنامه دارم از الان دارم سعی میکنم اجراشون کنم.امیدوارم هم شما باهام همکاری کنی و مهمتر اینکه خدا بهمون کمک کنه.میخوام حتما شنا وسوارکاری خوب یاد بگیری حتما به ساز بتونی بنوازی.میخوام شبا باهم بریم پشت بوم رصد کنیم تو این کار خودم خیلی میتونم کمکت کنم.باید ستاره ها وصور فلکی و بشناسی.تلاش میکنم استعدادتو کشف کنم تو هر زمینه ای باشه کمکت میکنم گسترشش بدی.

 و من تورا مثل لذت تمام شدن مشق شبهای کودکی دوست دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

قاضی القضات
8 شهریور 93 8:15
احسنت!!ولی حالاچرانجوم?
مامان هدا
پاسخ
جدا از اینکه خودم عاشقشم اینکه نجوم علمیه که بهمون یاد میده خدا چقد بزرگه و در مقابل این همه افریده های بزرگش ما چیزی نیستیم.نجوم آدمو اروم میکنه و بخدا نزدیک تر.فکرو باز میکنه
قاضی القضات
9 شهریور 93 8:07
احسنت!!ازاین منظرتابحال توجه نکرده بودم!