سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

شیطنتهای این گل پسر

1393/7/9 9:06
نویسنده : مامان هدا
152 بازدید
اشتراک گذاری

اول بگم که این مطلب و دارم در شرایطی میذارم که سپهر تلاش میکنه چراغهای آبی لپتاپ و بگیره ....

توی هرجا و تو هرشرایطی پیام پفک لوسی که شروع میشه باید خودتو به تلویزیو.ن برسونی و اخرش که گربه میو میگه میخندی.یاد گرفتی دست بزنی وچهار دست و پا بری.

دیروز دیدم خیلی ساکتی و داری میری سمت پنچره خوب که دقت کردم دیدم داری میری نوری که از پنجره افتاده بود تو خونه رو بگیری فدات بشم که هیچی برات نشدنی نیست.

اوایل غذا خوردنت نگرانم کرده بود ولی خدارو شکر الان بهتر شدی با میل نمیخوری ولی زیاد بد قلقی نمیکنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محسن
10 مهر 93 7:43
به به چه گل پسری شده سپهر خاندان، کم کم باید کار و زندگی رو تعطیل کنی و دنبالش راه بیفتی، ماشالا ماشالا هر روز بامزه تر و نازتر از دیروز، واقعا واسه دیدنش لحظه شماری میکنم، ایشالا زنده باشه و به دور از بلا، فعلا به سعید یه نیم سفارش بکن تا خودم برسم به خدمت این گل پسر
مامان هدا
پاسخ
آره یه چند روزی هست که کارم شده راه رفتن پشت سرش تا یه وقت کار خطرناکی انجام نده.از کشیدن رومیزی ها گرقته تا خوردن پایه ی میز و این اواخر حمله به دکور میز تلویزیون.
مهسا
11 مهر 93 10:51
کوچولوووی نازم چقدر دلم واست تنگ شده ماشاالله ماشاالله افرین نابود کن وسایل خونتونو افریییییین
مامان هدا
پاسخ
تا پشت گرمی مثه شما داره از نابود کردن میگذره دیگه.نابود کردن یه دیقشه
قاضی القضات
23 مهر 93 0:10
آخرین خبر از تلفات زلزله شب گذشته در شیراز: 52 نفر از خواب بیدار شدن حدود100 نفر پهلو به پهلو شدند 1نفر هم گفت وقتی کمکهای مردمی رسید بیدارم کنید روابط عمومی هلال احمر شیراز هم اعلام کرد:چیطو شده....!!!!؟؟؟؟ شدت زلزه شیراز بسیار بیشتر از ۴.۳ بوده ولی زمین شیراز حاضر نشده بیشتر از این بلرزه و اعلام کرده: عامو ولمون کنین سر صبحی تو رو قرآن 