سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

روزت مبارک شیرینم

1393/7/15 8:54
نویسنده : مامان هدا
240 بازدید
اشتراک گذاری

این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !

این لباسو مامانی واسه روز کودک واست خریده.نوه یه دونه بودن هم باحاله خیلی

اینم هدیه ی من و بابا به کودک نازم

دنیای من این روزها پر شده از تو.مامان جون از بچگیت لذت ببر .بازی کن .بدون هیچ خجالتی بدو و فریاد بزن.

دعا میکنم که همه بچه های دنیا تو آرامش باشن.

خدایامواظب پاکترین های روی این کره ی خاکی باش.

 

پسندها (1)

نظرات (7)

خاله مهديه
15 مهر 93 23:53
واي چه كادوهاي خوشگلييييي ...خوش به حال سپهر جون مامان هدي شمام خيلي ماشالا خوش سليقه اينا ..دستتون درد نكنه ...مراقب سپهر جون باشيد آخه خاله خيلي دوستش داره بوووس
مامان هدا
پاسخ
سپهر هم شما و فاطیما جونو دوست داره زیاد.
قاضی القضات
17 مهر 93 3:05
سلام عموی نازم ببخشید دیردیربهت سرمیزنم با۲تا ازاستادا دارم مقاله مینویسم ۲۴واحدم شدم!کنارخوابگاه هم ی کلوپ کافرستان ارمنیاست دکل گذاشتن اینترنت جواب نمیده دوست دارم گلم
محسن
18 مهر 93 8:09
ماشالاااااااا ایشالاااااااااا ماشالاااااااااا (تق تق تق ) هر روز بهتر از دیروز، فقط چرا این طفلیو از الان نشوندین رو موتور پلیس؟!؟!؟!؟! واسه دیدنش لحظه شماری میکنم حیف که دروس و امتحان پره مجال عزیمت نمیدهند، متن سنگین شد بازم همون توصیه همیشگی و اینکه خیلییییییییی مراقب گل زندگیتون باشید، دورادور صورتشو میبوسم و براش بهترین ها رو آرزو دارم تو تمام دوران زندگیش
مامان هدا
پاسخ
مرسسسسسسسسسسی موفق باشی شماهم تو درس و از اون مهمتر زندگیت.مراقب مهسا هم باش.
مهسا
19 مهر 93 17:01
عزیییییییزدلم میخااد اقا پولیسه شه دلم تنگ شده برات فسقلی جووونم
مامان هدا
پاسخ
نمیدونم چرا پسر بچه ها همه میخوان یا پلیس شن یا خلبان دخترها هم فقط معلم البته این تو بچگیه هاااااا
قاضی القضات
23 مهر 93 0:08
بده موتورتو یه بوقی بزنیم عمو!!!
قاضی القضات
23 مهر 93 11:55
ما خواستیم بشیم چی!!!از دانشگاه فرنگفورت شدیم این!!!!!بچه های الان که میخوان بشن این میشن چی!!!چی گفتم?چی شده???!!
زهرا
27 دی 93 12:33
سلام هدا جون ماشاالله پسرت چه نازو دوست داشتنی شده از طرف من ببوسش
مامان هدا
پاسخ
مرررررسی عزیزم