سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

وروجک 7ماهه

1393/8/3 13:04
نویسنده : مامان هدا
157 بازدید
اشتراک گذاری

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

اولین خرابکاری رسمی سپهر

کنترل رو برمیداری و...

الفرار

مامان:سپهر بده به مامان اونو لطفا

سپهر:چی شدددده؟؟

خوشحال از انجام کارهاش.شروع میکنه ب دست زدن

عاشق شیطونی هاتم.عاشق اینم که نمیتونم یه لحظه ازت چشم بردارم.عاشق اینم که کل دکور خونه بخاطرت بهم ریخته.

دوباره سرما خوردی و من نمیدونم این ویروسها به اجازه ی کی وارد بدنت میشن.الان بهتر شدی ولی هنوز یکم بهونه میگیری.7ماهت هم تموم شد و دار ی روز به روز بزرگتر میشی از یه طرف خوشحالم و از یه طرف دوست دارم همین قدی بمونی.ولی باید از ته دل داد بزنم خدایا ششششششششکرت

 

پسندها (1)

نظرات (7)

قاضی القضات
4 آبان 93 14:06
سلام عمو دلم برات ی ذره شده..چقده پیشرفت کردی....هییت های تهران خیلی جالبن..دوستت دارم عموی گلم..چیزی به اومدنم نمونده
مامان هدا
پاسخ
بله ماهم منتظریم
قاضی القضات
4 آبان 93 14:07
ماشالا عمو چه پیشرفت هایی..
مامان هدا
پاسخ
سپهر دیگه
مهسا
5 آبان 93 10:14
افرین به فسقلی شیطون خودم همینطوری اذیت کن عشقم هزارماشاالله روز بروز نازترمیشه
مامان هدا
پاسخ
الان من واقعا باید چی بگم؟؟؟؟؟؟؟
خاله مهدیه
5 آبان 93 16:50
باریکلا به سپهر خان که دست زدن هم بلد شده اون عکس اولیش خیلی بامزه و خوردنی شده ... از طرف من یه گاز کوچولو از لپاش بگیر فقط دردش نیادا ههههه
مامان هدا
پاسخ
اره دیگه هر روز یه کار جدید یاد میگیره و بعضی از کارهاشو یادش میره چشششششم
قاضی القضات
6 آبان 93 16:01
بله....
مهسا
7 آبان 93 12:29
لبخند بزن و از این روزا که اینهمه بانمکه لذت ببر چی بالاترازاین ک برات میخنده؟؟؟؟؟؟؟
محسن
12 آبان 93 8:59
به به، هزار ماشالا، خیلی بامزه شده، شرمنده به دلیل سنگینی دروس کمتر وقت میکنم از احوال این شیطونک خان جویا شم، امیدوارم همواره سالم و سلامت باشه، سفارش یادت نره تا خودم بیام
مامان هدا
پاسخ
درکت میکنیم کاملا