سپهرسپهر، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

سپهر شازده کوچولوی ما

من و سپهر تو این روزها

1393/7/22 9:03
نویسنده : مامان هدا
172 بازدید
اشتراک گذاری

مامان:سپهرم یه لحظه منو نگاه کن عکس ازت بگیرم.niniweblog.com

سپهر:

مامان:منو ببین خوشگلم. میخوام عکس بگیرم ازت

همین موقع است که تبلیغ لوسی شروع میشه و سپهر:niniweblog.com

بعد از تموم شدن لوسی.

مامان:به دوربین نگاه کن دیگه

سپهر:

بیخیال عکس گرفتن میشم و تا میخوام دوربین و بزارم رو میز

سپهر:

مامان:کجا رفتی مادرررر؟؟؟؟niniweblog.comniniweblog.com

کلی براش شعر میخونم و میخندونمش که باهام همکاری کنه.

مامان:حالا که پسر خوبی شدی منو نگا عکس بگیرم ازت.:

چشمای مامان عین قورباغه های رو لباست شده بخداniniweblog.com

این روزا فقط میخوای دوربینو بگیری فک کنم دیگه باید از عکسای خوشگل خداحافظی کنم.ملاحظه بفرمایید

بللللللللللله

راستی این لیوانو هم بابا زحمتشو کشیده که واست یادگاری بمونه

فک میکنین سپهر تو این عکس کجاست؟؟؟؟؟؟

پسندها (1)

نظرات (8)

خاله مهديه
22 مهر 93 23:52
وااااي چه شيطونه اين شازده پسر خب ديگه اينام زمان شيطونيشون شروع شده ديگه ..عيب نداره همه كارهاشون قشنگه اين ورجكا... از طرف من ببوسش ..دوست دارم خاله جون
مامان هدا
پاسخ
بوسسسسسسس عاشق همین شیطونی هاشم
قاضی القضات
23 مهر 93 0:05
سلام عموی گلم خیلی دوس دارم راه رفتنتو ببینم انشالا عاشورا میام قربونت بشم
مامان هدا
پاسخ
عمو من 7 ماهمه.یکم توقعاتت بالاست راه رفتن زوده بخدا
قاضی القضات
24 مهر 93 10:13
هفت ماه شد!!!!
مامان هدا
پاسخ
انشاالله 26مهر
قاضی القضات
26 مهر 93 14:51
انشالا کی باید واس عموم آستین بالا بزنم????فقط تاریخ بده
مامان هدا
پاسخ
فک کککککککن
مهسا
26 مهر 93 19:17
کوچولوی شیطون خوشگل ناز خودم دلم تنگ شد واست جوگولی بداخلاق
مامان هدا
پاسخ
الانم که سرما خورده بداخلاق تر از همیشه
محسن
28 مهر 93 19:03
به به، عزیز دل همه خاندان، ماشالا هزار ماشالا چقدر ماه شده این سپهر خان، فکر کنم پشت میز تو پذیرایی ازش عکس گرفتی، درسته؟
مامان هدا
پاسخ
نهههههههه شازده رفتن پشت مبل اصن یه وضعیتی
باباوحیدومامان ارزو
29 مهر 93 9:36
بچه هاخیلی شیرینو معصومند آدم واقعانمیدونه چی بگه من مامان نیکاجونم ممنون که به وبلاگ دخترم سرزدین سپهر جونم خیلی بامزس خداحفظش کنه وبلاگشم خيلی خوشگله
مامان هدا
پاسخ
لطف دارین
قاضی القضات
29 مهر 93 10:06
جیگرتوبخورم عموی گلم......